Follow 'mem'follow budaya yg sihat

Tuesday, October 12, 2010

the LEGEND!

kalau ada lelaki mcm kau, dia mmg hebat!

1. walaupun awek yg kau minat tu da terlanjur tp kau sedia menerima.

2. awek kau da kahwin lain n tukaq muka, tp kau still nk kawen ngan dia(lepas kau tw dia da bercerai)

3.tup2 dia jd gila plak.(at the same tym bos tempat ko keje mnat ko, da la hot)

4.tp kau kawen gak ngan dia. tp jodoh x panjang lahir anak 1st,dia pulang ke rahmatullah.

p/s:Kasyah; ak salute kau! kau mmg pencinta yg setia!



5 comments:

a GirL withOuT naMe said...

yeah!!! respect gak kat laki macam nie.. sangat setia~~~

amirulHafiz said...

steady la bro:)

padle said...

ko blom bce novel die lg pak......

Mohd Nor Quiyyum said...

a GirL withOuT naMe- hehe tw xpe.. tp ade ke?

botak- ada2??

padle- nnt bg ak pinjam novel dy

farah diaz said...

perghhh..sgt setia laki ni.terbaik dr ladang lah.hehe.nk cr seorang kasyah la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...