Follow 'mem'follow budaya yg sihat

Monday, May 30, 2011

sangap nak henjut.

abang rindu kan sayang...

da hampir sebulan kita bersama, malam ni abang sepi tanpa sayang..

x dapat nak belai2 sayang malam ni... sangap dah ni...

kalau tidak, abang selalu tido lambat nak usha wajah sayang.. tp malam ni sayang pergi tinggalkan abang...

esok pagi mesti abang akan rasa kehilangan.. selalu abang kejut sayang pagi2..

abang suke denga suara sarang merengek pagi2.. manja!

ye...

abang tau sume ni salah abang.. kalau la abang x abaikan sayang petang td, mesti sayang xkan sakit macam ni..

doktor kata, 2 hari lagi sayang akan sembuh. x sabar nk amik sayang.

nk peluk, nk henjut sayang kuat2.

jumpa lagi ye sayang..........




dah2! jangan nk terus berfantasi lagi.. nnt macam2 lu org buat.
sebenanye entry ni sempena moto gua yg masuk bengkel ptg td. gua accident la plak. aduh!
nasib xde sakit pape. mmg gua salah. gua jalan wrong way. keh4.

xpelah, bende da jadi nk wt cmne. gua redha je.

p/s: jangan layan nafsu, nanti lesu.

19 comments:

cik azeya said...

bengong ni. kahkah.

eh. gua baru nak buat entri arwah.

seb baik lu hidup lagi.

lain kali hati hati. (nasihat)

haha.

Anonymous said...

ya allah bantulah sahabat ku ke jalan yang benar.. astagfirullahhalazim..
terperanjat den tadi.. hihi

scya lollita said...

kompem traffik kau sesak bro wakakaka

Unknown said...

entry nk gempak jer..hehe, tapi bez!

meh bce entry neh~sgah2 la yer =.=
jom terjah!

e d a y u a t e h said...

baru nak kasi nasihat td..dah terbantut..hahaha

wannurfazrini said...

haha bongekkk. setim doe aku ngan motor ko :P

K said...

hahaha. ape daaa..

bro,join segmen aku maleh?

mudah jek,check kat my blog ye XD

oh ye, rajin2 la drop komen. hihi :P

funnyfreaks said...

oh xcident? okay tak? tak ade luke ke? HAHA.

Shila said...

laaa...eksiden ke?? ciannye... isk.. T__T..

PADLE said...

kalo masuk wrong way,kne focus!jangan nk melalak..hehe

. said...

sheesh !! tak guna kau budak !

kahkahkah ! XD

Aisyah Aina said...

siyes tak boleh blah! :D

NARDtheNERD said...

careful tau lain kali quiyyum.
ingat orang tersayang.
ehehe.

:)

Anati Soki said...

kahkahkah.. awal baca bnyi cm lucah dooowh.. tahik la kamu.. muahahahaha

nilah masalahnya.. bila bercinta dgn moto.. aishh...., hehehe

Addin said...

erk ? HAHA

enyheartsdiamond said...

haha.. suka dok buat lawak la hang ni :)

lilypelangi said...

terbaekk bro . lain kli wrong way lagi ahh ? ahak !

soutulmujahid.com said...

giler lucah

Anonymous said...

haishhhhh!
:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...