Follow 'mem'follow budaya yg sihat

Friday, June 3, 2011

salah FACEBOOK ke?

semenjak ade laman sosial ni, kebolehan gua nk ayat perempuan muka ke muka terhakis.

gua dah x seromeo dulu.

kalau dulu...

masa outing ke teluk intan pun gua boleh tekel sorg dua awek depan THE STORE tu (dlu namenye FAJAR)

dalam bas on the way blk hostel pun sempat.

masa kursus MATEMATIK TAMBAHAN pun sempat lagi..

dulu gua propose muka ke muka pun steady. siap guna ayat bulan bintang.

tp. dulu lahhhhhhhhhhh...

sekarang?

skill gua semua tu dah hilang.

gua x salahkan TOM sbb cipta MYSPACE.

gua x salahkan MARK ZUKERBERG sbb cipta FACEBOOK.

gua salahkan diri sendiri sebab sentiasa cuba mencari alasan

bukan gua nk kate gua ni kaki perempuan.

cuma gua nk sampaikan kat sini,

"kebolehan manusia bercakap secara bersemuka kian terhakis"

sekian, wassalam.

14 comments:

NNAA said...

haha. tau pon. kalau awak jmpe sy,sy serupa tembok. kaku je cenggitu. ;p

cik azeya said...

nak ckp lu pemalu ar ni. gua tak caye. hahaha

lilypelangi said...

hahaha . jadi pemalu ye cik abg ? ishk2 . mai blaja gn tok guru
^_____^

PADLE said...

keh3..sbb tu la lu nampak ketaq sket nak usha awek gigi besi tu..^_^

. said...

hoho , terok tu .

comunication tu penting ;)

AmyZana said...

yah ! tp boleh jugak...YM, face2face kan ? boleh what... :)

Anonymous said...

betulll..
sekarang kahwin pon jemput guna fesbuk je,
tak payah gi rumah dah.
:)

Anonymous said...

Yes setuju.kdg2 tu dlm social networks mmg petah bercakap,huhahuha sane sini,bile dpn2,jd pemalu plak.haha pelik2..

enyheartsdiamond said...

batul la.. bila bersemuka jadi malu2 :)

Fathiah Hamim said...

betul2! now orang berkawan pun dah tak ikhlas. hanya di tenet je kenal. bila jupa depan, hmmm

scya lollita said...

wuuu bak kate org , x kuar rumah pun dah boleh knal mcm2 org

cikida said...

tu la kan.ade btol nye 2..huuuu...semua dok teperap kt uma,,tp leh berhubung ngn org,tp x lah semesra yg kenyataan nya,.=(

Shila said...

mari aku tlg ko polish balik bakat tu..

hahahaa..

Youhazreenda said...

dlm fb bukan maen lagi..bile jmpe dpn tak thu nk ckp pe..huhu..hidup dalam alam maya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...