Follow 'mem'follow budaya yg sihat

Tuesday, June 7, 2011

sayangi mahkota anda

"everybody look to the left.."

daripada ptg td gua turun rugby, smpai skg, gua asyik nyanyi lagu ni je.

ntah la. nk kate mood gua tgh jiwang, xdela pulak.

abaikan.

***
baru2 ni kecoh la psl sorg bdk ni kate dy da penah main.

gua mls nk ckp pape psl dia. mungkin dia ade alasan tersendiri kenapa buat mcm tu.

cume gua nk ulas psl isu yg da lame gua fikirkn.

org kite selalu sgt risau kalau bini dia nnt da xde dara.

gua x ksah la. mmg lumrah manusia nk barang baek. tp pk la balik, kalau lelaki tu da penah main gak cmne?

kalau lelaki nk yg dara, make sure la kita ni masih teruna. ok?

sebab gua percaya,

"lelaki yang baik utk perempuan yg baik. InsyaAllah."

p/s: mintak maaf kalau gua terkasar bahasa.

wassalam.

23 comments:

Mrs.PaPaDom said...

nak lelaki yang baikkkkkkkk. :O

sergeant keroro said...

setuju!!

masing-masing kena jaga diri lah :D

kotak bulat said...

betul.. orang baik adalh untuk yang baik jugak..

Aisyah Aina said...

selamat aku ni baik...kahkah :D

missSenget said...

lelaki mmg suka buat kecoh..

hahahaha!!!...

kecoh je pasal dara ke tak dara..

padahal diri sndiri..

hmmmmmmm...
nyampah..!!

emosi malam2..ahahahahha...

wannurfazrini said...

takde dara tu kisah silam je, yg penting kasih sayang kannn

tim said...

Mohon Allah berikan jodoh yang sesuai untuk kita.. saya ni tak baik mana, buat jahat tu tak pernah tak buat....

Mawar Berduri said...

dia lelaki baik, mungkin tiada teruna, tapi dia berubah. patutkah si dara terima?

aku tersenyum.

manusia boleh berubah. dia teruna atau tidak. asal dia boleh berubah. aku terima.

Mohd Nor Quiyyum said...

komen mawar berduri terbaik! gua sokong :)

nd said...

sangat setuju. perempuan baik utk lelaki baik. perempuan jahat utk lelaki jahat.

Alya Esprézzo said...

woww..entry yg menarik ! ehhehe meh jenjalan kat blog alya plak :)

www.alyaesprezzo.com

enyheartsdiamond said...

semua org mahupun jahat atau baik mahu pasangan yang baik :)

Mawar Berduri said...

terima kasih sebab sokong comment saya.. sila sokong berkali-kali.. terima kasih.. ngee!

EasyFareez said...

kau masih ada teruna? haha betul tuh aku pun pegang prinsip kau tuh. :)

nawal addina said...

aku suka entri nie . ckup sinis bg stengah org ;)

Liza Razak said...

betul tuh..tp apa2 pon yang penting hati dan iman..benda yg lepas tuh biarkanlah...

padle said...

mantop!!!

aku baik kan?^_^

mira shahidan said...

lelaki pun kena la ada teruna. kannn,hehehe:)
nak perempuan je jaga tp laki tanak jaga.mana aci.

Shamsuddin Amin said...

Lori2,
tyr empat putus sambungan...
sori2,
bru dapat balas kunjungan...^^

setuju sgt...
klo nak yg baek...
kene la baek kan... haha

cik azeya said...

betul2.

teruna dengan dara sama penting!

yeah.

gadis bunga said...

lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat . betul tak ?

dhilla nazli said...

kalau pompuan tade dara na laki baek un ta boley la kn??
huhuhuhu

bungaitucantik said...

stuju sgt2..yana nak lelaki baik coz yana pon baik..haha :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...