Follow 'mem'follow budaya yg sihat

Thursday, November 18, 2010

*sigh*

*cinta sesegar embun pagi*




"ak xkan ada awek. ak nk study"-aku

"okeh! ak pgg kate2 kau ni. kalau ade awek dlm 4 thn kau study ni, ko belanje ak restoran paling mahal"-kawan perempuan aku

"deal! kalau ak xde awek, kau belanje ak bende yg same"-aku

"deal!"-kawan perempuan aku

"eh, kalau ak ade awek, tp awek tu kau?"-aku

"sng je, kau belanje la aku!haha"-kawan perempuan aku


sms terakhir tu membuatkan ak tersenyum sendiri.



22 comments:

shiqin ghazali said...

hamboiiiii

tim said...

aku doakan kau dengan kawan perempuan ko tu..aminn.......

miya said...

kalu kwn pompuan 2 dah serasi & jd awek, jd kwn baik jgk. best!!!
doakan quiyyum yg terbaik..

entri baru saya:
berhati-hati dengan mi segera 50% halal
ekspresi muka menceritakan segalanya
tandas khas untuk blogger tegar

Shazana Adanan said...

caye atau tidak..
saya juga tersenyum membaca entri ini..
:D

cik hani said...

senyum tu ada makna tu..hehehe.

hidayah said...

igt kn *sigh* pasal ape.. i used to make this *sigh* entry too.. ececey...nk knal jgk sape awek 2 :P

Mohd Nor Quiyyum said...

cik shiqin-amboi amboi amboi

cik tim- abis la ak kne belanje dy nnt:P

Mohd Nor Quiyyum said...

cik miya-thnx:) da bace entry tu:)

Mohd Nor Quiyyum said...

cik shazana-nape awk plak tersnyum??:PP

Mohd Nor Quiyyum said...

cik hani- haha *wt x fhm*

Mohd Nor Quiyyum said...

hidayah- haha ak saje wt tajuk entry gempak2:)

awek mane 2?:P

Anonymous said...

acececece! quiyyum. siapakah?
tape2. mkn kawen jgn lupe jemput aku mkn :)

Mohd Nor Quiyyum said...

anon- haha ape cte kawen2 ni?

EasyFareez said...

bapak, ada seorang budak minat dekat kau. cun juga. mahu? :D

Mohd Nor Quiyyum said...

ah kau ez tipu lah! haha

eida said...

wawawa..so,konklusi nyer cne weyh? kaw gan kwn pmpuan kaw ker gan org len?huhu

Mohd Nor Quiyyum said...

haha ak still single n nk fokus study la haha

Jufa Eriana said...

kalau dlm mase 4 thn tu,
ko xde awek or ade,
kau belanja aku makan :D
kedai mamak je pun xpe haha
aku xmintak restoren mahal.

Mohd Nor Quiyyum said...

aik? ko la efa!:P

miera momo chan said...

alololo..suwitnye...yg tadek kena mengena ni pon senyum sorg2 baca :)

Mohd Nor Quiyyum said...

haha cik mira pun tersnyum?

*cimOt* said...

okeyh!!i keep ur words!!yeahhh fokus for study!!make sure kawen gtaw aku..kah kah kah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...