Follow 'mem'follow budaya yg sihat

Friday, January 7, 2011

CINtA?#1

sunyi. sepi.

itulah perasaan ku sebelum aku mengenali dia.

***
"you busy eh sekarang? thats why you takde mase untuk I"

dialog itu membuatkan aku yakin untuk terus mendampingi dia walaupun pada mulanya seakan mustahil untuk aku mengenali dia.

***
"ala, you saje je kn nk test skill you kt I kn?"

mungkin mula-mula aku cuba mendekati dia aku berniat begitu. aku mengaku.

Namun, setelah lama aku mengenali dia, tak syak lagi. Aku memang sudah mula menyayangi dia.

***
"ah ko, sume nk jatuh cinta! dulu ngan dia ni la. pastu dia ni la. skg sape plak?"

"ko ni gelabah sgtlah! ko pun baru rapat ngan dia. bg lah peluang dia kenal ko betul2."

Kata-kata daripada rakanku itu masih terngian-ngiang di halwa telingaku.kata-kata itu membuatkan aku berfikir sejenak; membiarkan kepedihan dulu berlalu.

bersambung..

17 comments:

padle said...

ko ingat ni drama indon ke..ptuih!

Mohd Nor Quiyyum said...

aku nk try tulis novel :)

♛ nadia the blogger said...

derr , engat betul2 la tadi , hahaha

Mohd Nor Quiyyum said...

haha
ni btul2
tp diceritakan semula:)

tim said...

saspen......

hiro said...

sinentron.

ANATI SOKI said...

heheheh.. make ur move lah!! wakakakaka..heheh. kalo anat. org lmbt sgt.. anat tak kaco dah.. hehehehe.. jgn tunggu lama2 nnti dikebas org... hhehehehe

wannurfazrini said...

wakaka , kan dah kena chop sinetron . lek luu ada smbungan . kan dutt ? haha

Mohd Nor Quiyyum said...

tim- haha btulke?

Mohd Nor Quiyyum said...

hiro- ko lyn sinetron x?

Mohd Nor Quiyyum said...

anat- tp nk wt cmne? dy pun x bg lmpu hijau ag

Mohd Nor Quiyyum said...

haha
btul tu mok!!!

luvpinkja said...

ehem2 :P

hahah~

chaiyo2..!

♥ Teacher Rinz ♥ said...

hye..anda ditag lagi

NARDtheNERD said...

awwww.
bolehh buat filemm gituu.
:P

Mohd Nor Quiyyum said...

pinka- haha thnx!

Mohd Nor Quiyyum said...

nard- u jd director i ok?:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...