Follow 'mem'follow budaya yg sihat

Tuesday, January 11, 2011

GiveAway EdY : Awak Busuk!


seingat aku sepanjang aku hidup, semua benda yg melibatkan perkataan busuk mesti org benci.

sampah busuk.
stokin busuk.
ketiak busuk.
awek/balak/skandal busuk


cukup lah tu. loya tekak ak memikirkan benda yg busuk2 belaka ni.

tetapi!

buat pertama kali seseorg telah berjaya memberikan aku ruang dan peluang utk merasai nikmat busuk yg sebenar. insan tersebut ialah Lia Asumira.
ade gak bende busuk yg best!!:)
hihihi

***
ni sebenanye GA dr Bro EDY:)

hadiah dia! fuhh menarik! 4 perfume MINIATURE original!
(kalau menang xyah la aku beli perfume baru sbb perfume avon yg mak aku belikan dari catalog AVON tu da nk abis keh4)

syarat2 senang je. klik kt sini

tarikh tamat esok. so sempat lah aku melampiaskan hajat ni:)

mcm biase ak nk tag:


p/s:lame woo x lyn buku avon. dulu suke layan tym mak xdak kt rumah.kuikuikui




14 comments:

Namaku Asumira said...

hahaha.. kemain lagi buat huraian eaaa..

panjang lebor gitu..
btw.. gud luck bro! =)

Mohd Nor Quiyyum said...

hehe thnx! u too!!

E.d.Y said...

Thanks sudi join giveaway ni..semoga ada tuah untuk menang miniature tu...good luck..:)

aqish basir said...

dapat gak award ni..

yang peling nape 'awakbusuk??

hehe

punye ah wangi ni

Mohd Nor Quiyyum said...

mr edy- thnx:)semoga luck tu ada lah

padle said...

kalo menang,bole aku pow miniature ko sket kan..kate rummie..

Mohd Nor Quiyyum said...

aqish- haha ini bkn award la..giveaway:P

Mohd Nor Quiyyum said...

padle- no hal la rummie

zureen nasir said...

tak sangke kau pun suke usha katalog avon :DD

Melati Shaari said...

muahahahha!~
buku avon?
nak tgk apa?
mascara?
eye liner?
:3

Mohd Nor Quiyyum said...

zureen- haha ak lyn weh avon:P

Mohd Nor Quiyyum said...

melati-haha ade lah:P
mane leh gtw haha

ANATI SOKI said...

quiyyum busuk!!!! anat wangi.. teheeeee

Anonymous said...

tgk katalog avon nak tgk model2 eh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...