Follow 'mem'follow budaya yg sihat

Tuesday, February 14, 2012

i'm back!

agak kekok gua nk taip kt sini. biasa gua tuit je. x pun fesbuk.

gua cuma nak cite yg gua skg dah angau kt sorg pompuan ni.

x sangka usha2 tym raya, da boleh jatuh cinta.

biasanya laki ni akan cuba2 ayat pompuan tu, utk test market ja.

gua pun mcm tu la. tp x sangka bila da rapat ngan dia, gua rasa selesa plak ngan dia.

gua sayangkan dia, gua takut kehilangan dia.

tp dia pesan, "percaya qada' dan qadar" :)

insyaAllah, gua akan jaga hubungan ni sebaik mungkin.

p/s: maaflah gua skg mmg mat bunga

4 comments:

Adib John said...

cayalah kuyam..mari menbunga kan diri :)

PADLE said...

ni dah pesen azwan dahlan ni woi! mat2 jiwang!

Mumu Abdullah said...

peerghh bunga sangattt..

Youhazreenda said...

gilee lama lu tak update blog. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...