Follow 'mem'follow budaya yg sihat

Tuesday, February 14, 2012

i'm back!

agak kekok gua nk taip kt sini. biasa gua tuit je. x pun fesbuk.

gua cuma nak cite yg gua skg dah angau kt sorg pompuan ni.

x sangka usha2 tym raya, da boleh jatuh cinta.

biasanya laki ni akan cuba2 ayat pompuan tu, utk test market ja.

gua pun mcm tu la. tp x sangka bila da rapat ngan dia, gua rasa selesa plak ngan dia.

gua sayangkan dia, gua takut kehilangan dia.

tp dia pesan, "percaya qada' dan qadar" :)

insyaAllah, gua akan jaga hubungan ni sebaik mungkin.

p/s: maaflah gua skg mmg mat bunga

4 comments:

maharani malaya said...

cayalah kuyam..mari menbunga kan diri :)

padle said...

ni dah pesen azwan dahlan ni woi! mat2 jiwang!

~MuMu~ said...

peerghh bunga sangattt..

Youhazreenda said...

gilee lama lu tak update blog. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...