Follow 'mem'follow budaya yg sihat

Saturday, August 11, 2012

surat gua untuk lu

kita pilih untuk bercinta.

memang..

 kadang-kadang kita berbeza.

gua minat bola, lu minat sikit-sikit.

lu minat baca novel, gua minat kadang-kadang.

gua minat bersukan, lu tidak minat sangat.

memang nampak macam kita tidak sama sekali serasi.

tapi, bukankah..

gua minat main gitar, lu minat gua main gitar untuk lu.

lu suka denga orang nyanyi, gua minat nyanyikan untuk lu.

lu suka spend time kat tempat2 lapang, gua minat jalan2 kat tasik ni.

gua suka dimanja, lu pandai manjakan gua.

gua selesa berborak ngan lu, lu suke layan gua borak.

kita mengarut sekali-sekali, serius bersama.

dan..

kita berkongsi matlamat yang sama.

kita berkongsi harapan bersama.

kita memiliki cinta yang sama.
 
i love u, i do.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...