Follow 'mem'follow budaya yg sihat

Thursday, May 12, 2011

panas tak selalu sampai petang kn?


"kadang-kadang, kite kne lepaskan org yg kite sayang utk bg peluang dia cari kebahagiaan dia sendiri.."


"ape la ko ni quiyyum? xkn nk give up da kot? ko yg beriya2 nk kt dy dulu. xkn ko nk lepaskn dy mcm tu je??!"


"aku yg terhegeh2 nk kt dia. mungkin dia terpaksa terima ko dlu. skg dia nk pergi, xkn ak nk halang pulak?"


"ko ni mmg bodoh la quiyyum! ko syg kt dia sepenuh mati. ak tgk ko hari2 pk psl dy. ckp psl dy. ko sentiasa jage hati dia. sampai ko tgh mamai pun jwb kol pun leh sebut nama dia. ni tbe2 ko nk dy blah cm tu je??!"


"aku tw tu. tp nk wt cmne. ak bkn jenis suke pakse2 org."

"lantaklah ko. ak mls nk ckp pape. ko pun da tua. pandai2 la pk sendiri.


p/s: depressed again.

p/s/s:name watak tiada kena mengena ngan yg hidup atau mati.

p/s/s:gamba tiada kaitan. wa curi dari google.

5 comments:

m!3yr4h_LolLy said...

wah wah.. pehal nie

Mohd Nor Quiyyum said...

haha.. xde pape :P

iekaa said...

mungkinkah yg dlm gmbr itu aweknt=ya..hurm.. :D

alif haris said...

HaHa .. gamba awek die kot ..

CutieIntan said...

insyallah happiness will meet u soon...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...