Follow 'mem'follow budaya yg sihat

Sunday, September 4, 2011

raya gila


raya sakan gua tahun ni.

sampai raya ke-6 baru gua dapat rehat.

bukan gua nk cite badan gua naik.

atau berapa banyak rumah awek gua dah raya.

tapi..

gua nak share pasal sesuatu.

gua pelik dan hairan kenapa raya tahun ni awek2 sebaya gua sembang pasal tunang dan kawen saja?

"eh, zati nk tunang kan raya ke=3?"

"ijat da kawen kan? anak da 1 da"

adakah gua sudah tua?

gua pun pening laaa.

kalau zaman dlu mayb umo cm gua ni da anak sorg dua.

tapi apakan daya, gua masih nak..

"cool, chillex, steady"

tggu gua da bley tanggung family gua nanti, baru gua pk psl kawen.



*pic 1- gua kt wedding akak membe. amik berkat kawen awal :)
*pic 2- raya pertama gua. kasut penguin tu rare hihi

p/s: nak kne diet balik ni haish

7 comments:

padle said...

samat ari raye pak!

kodak-kodek said...

pak..raya ni lu mesti makin gemuk la..

cik azeya said...

rambut macam retis.



selamat hari raye,
:p

gadis bunga said...

haha , kau bile nak kawin quiyyum oiii ?


http://gadisbunga93.blogspot.com/2011/09/menunggu-dan-menunggu.html
:))

m!3yr4h_LolLy said...

selamat ari raye !

lovely eija said...

kalau semua kwn2 dah ade psngn tu mknanya abg pon kne ade psngn...hahha..wht evr

zetty said...

ehem2 baru perasan ada nme yg sgt gua kenal :p ngumpat eh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...