Follow 'mem'follow budaya yg sihat

Sunday, August 28, 2011

teman tapi mesra

"aku ada, kerna kau pun ada."

itu lagu tema ak utk entry kali ni.

tp sorry to say lah bro, gua bkn nk cte kisah cinta gua, tp gua nk cte psl someone yg sangat special dlm hidup gua.

time gua senang, gua ajak dia lepak, dia datang.

time gua depressed kaw2, dia turun denga cte gua.

time gua xde awek nk teman gua makan, dia teman.

dia mmg sempoi lah.

kadang gua risau kalau suatu hari nanti gua akan hilang dia.

tapi2..

itu memang lumrah lah kan, gua x kesah. gua akan kenang dia sampai bila2. kalau boleh gua nak masukkan cerita dia dalam drama bersiri untuk anak2 gua nanti:

"bagaimana aku jumpa mak korang"

maybe 6 seasons kot drama ni.

dah2. gua malas mengarut banyak2.

kepada dia a.k.a TTM gua, thanks for always supporting me. kawan sampai bila2. insyaAllah :)

p/s: sori, lame x BW, nnt gua free gua usha blog lu orang :)


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...