Follow 'mem'follow budaya yg sihat

Friday, August 26, 2011

raya datang lagi!


"dah nak raya ni, tapi x shopping lagi!!"

"tahun ni nk pakai Topman, Zara."

"perfume nak pakai CK free lah."

tapi...

"aku student lagi. duit pun mak bapak tanggung lagi. sobs2.

*sedeyh lettew.

***

ni antara situasi yang gua selalu denga.

bagi gua senang je.

kalau lu org nk pakai barang jenama sebab nk kepuasan berfesyen n kualiti, itu orait.

kalau lu org pakai sbb nk letak gamba barang beli kat FB siap tulis caption "aku adew guess(atau brand ape lu org nak) ori, korg adew kew?"

itu x payah.

yang penting lu org selesa n mampu utk pakai barang tu.

p/s:selamat hari raya maaf zahir batin kepada semua pengunjung blog gua. maaf zahir batin kalau ada terkasar bahasa ye.



*batch 1997-2002 SKSB*

3 comments:

hidayah said...

sangat setuju! ramai sangat friends dalam FB setakat beli GUESS, NIKE pun nak post kat status. come on la, orang lain yang pakai LV, Chanel, Dior pun tak heboh. doa kita tak jadi macam diorang :)

Gdsbnga said...

selamat ari raye quiyyum !
bapak semangat betul aku nak raye . HAHA XD

kindergartenlibrary said...

selamat hari raya !!
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...