Follow 'mem'follow budaya yg sihat

Monday, April 23, 2012

cerita gua dan mak gua

"mak along nak g jumpaq awek along ni, nak g makan abc"

"mak along nak g kenduri umah kawan along ngan awek along ni"

"mak along nak balik ngan awek along ni naik bas, nanti abang dia amik kt teluk intan"

ini lah antara dialog2 yg aku pernah gua lontarkan kepada bonda tersayang.

gua ngan mak gua memang jarang berahsia.

gua jenis yg suka share ngan mak gua.

sebab,

gua x suka buat benda senyap2, last2 mak gua dapat tau dari mulut org lain. x ke sakit hati mak gua?

at least,

kalau orang cerita kat mak gua pun, mak gua tahu yg gua dah mintak izin dia terlebih dahulu.

koklusinya, baik ibu bapa kita berhak tau privacy life kita :)

5 comments:

Shila said...

weewit~~

bila nk dtg umah ni..? eh..

lupa..aku bukan awek ko.. :p

PADLE said...

jadi,bile mau ajak awek jumpe member2 lak?

Cik Hati said...

waaaaaaaa..org area teluk ansor rupanya..sama la kita yob.. :P

Cik Hati said...

waaaaaaaa..org area teluk ansor rupanya..sama la kita yob.. :P

Cerita Syafiq said...

bagos giler lu bro...gua ngan memster gua banyak rahsie..sampai die pun x kenal anak die...har har har

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...