Follow 'mem'follow budaya yg sihat

Saturday, June 9, 2012

antara gua dan blackberry buruk

"que, asl x on BIS?"

"aku malas la, nak fokus kt awek je"

"pergh, full komitmen la ni?"

"mestila. kali ni 100% komitmen!"

1st sekali, sori gua tipu, membe2 gua x panggil gua que pun. ade name lain, malas nak kasi tau atas tujuan komersial.

2nd, BIS tu blackberry internet servis.

point gua kt sini, as a human being, gua kena bahagikan masa sebaiknya kepada famili, bakal famili dan kawan2, serta diri sendiri.

kepada rakan2 gua mmg da jrg on BIS tu. blackberry tu masalah lah bateri. malas gua nak layan.

p/s: best weh lepak tepi tasik sambil makan aiskrim same2 :)


6 comments:

Mohamad Ajmal Abdullah said...

"BAPAK"
orang panggil QUE, BAPAK. haha

Mohd Nor Quiyyum said...

ajmal, mohon jgn kantoikan. haha

Gdsbnga said...

aku sentiasa mengharapkan android pung ade AIS jugak setanding BIS haha .

Mohd Nor Quiyyum said...

haha.. Android loser lah haha

Ayuni said...

seloser android bateri still setail dan kental. bb hado? hahaha.. rindu korang. sekian :)

Mohd Nor Quiyyum said...

haha tulah psl..siot je bb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...