Follow 'mem'follow budaya yg sihat

Tuesday, October 21, 2014

Ku Lihat HIJAU

Pagi tadi selepas bergelut dengan nafsu untuk tidur, kami berjaya bangun agak awal lah jugak. so, lepas solat subuh, ingat nak tido balik, tp sebab hari ni cuti, so rugi lah kalau x buat apa2 aktiviti. 

"Jom ngeteh kuala slim jom!" adik gua memberi idea

"setelah kira-kira duit dalam dompet ni, kira cukuplah untuk pekena roti canai kt kuala slim. mahal woo sana. sekeping satu hinggit. kalau kat besout ni sekeping dapat lagi 80 sen.

mentang-mentang jalan baru ke slim dah siap, ngeteh pun kat kampung orang. xmau makan kat kampung sendiri. keh3.

alang-alang dah bangun pagi ni, kami pun terus buat aktiviti photoshoot di tempat yang sudah mainstream di Besout ni. 

jom layan gambar-gambar permandangan di kampung gua yang terchenta ni.

*projek jalanraya yang dijangka siap pada 2008 dan alhamdulillah siap pada 2014*

*gua acah-acah model*

 *dia pun nak jugak*

*thumbs down untuk pembalakan kat belakang tu :'(*

*behind the scene. gua dan adik gua yang bajet comel*


p/s: mengantuk lah pulakkk....zzzZZZzzz

2 comments:

BudakVanilla said...

cantik gambar. btw, adik lu comel. kimsalam boleh? bahahaha. XD

Mohd Nor Quiyyum said...

gua dah sampaikan!!! hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...